Zwroty i reklamacje

Zakupiony towar należy najpierw zgłosić mailowo lub telefonicznie:

pełny kontakt pod tym linkiem - https://sanko.com.pl/pl/i/Kontakt/9

 

PLIKI DO POBRANIA:

Formularz odstąpienia od umowy (PDF)

Formularz odstąpienia od umowy do edycji (WORD)

 

Jeżeli zajdzie taka potrzeba to adresem biura/magazynu oraz do korespondecji jest:

Sanko Poland, Małuszyn 9a, 55-100 Trzebnica

  

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Sanko Poland, 
Małuszyn 9a, 55-100 Trzebnica

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, aby ustalić szczegóły problemu. 

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Sanko Poland, Małuszyn 9a, 55-100 Trzebnica

 

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon fiskalny lub fakturę.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
sanko.com.pl Reviews with ekomi-pl.com
Sklep internetowy Shoper.pl