Masz pytanie? Skontaktuj się z nami!
Małuszyn 9a, 55-100 Trzebnica
Tel. 665 352 026, 505 136 364
E-mail: biuro@sanko.com.pl

 Lampy LED 

Jak do nas trafić?

Godziny otwarcia:
Poniedziałek - Piątek 8:00 - 16:00

Sobota nieczynne

W innych godzinach po
wcześniejszym umówieniu.

 

Małuszyn 9a, 55-100 Trzebnica

(teren Japońskie Traktorki - Selltech)

(mapa dojazdu)

Biuro obsługi klienta:

Tel. 505 136 364 (Wojciech)

665 352 026 (Krzysztof)

518-167-707 (Zbigniew)

E-mail: biuro@sanko.com.pl

Dane do wpłaty

SELLTECH S.C.
Dominik Piziewicz, Piotr Wójcik
Drobnera 34
50-257 Wrocław
NIP: 898-212-97-09

numer konta:
92 1090 2402 0000 0001 2266 4848

możliwość płatności poprzez serwis Przelewy24.pl


Dostawa towaru

Towar dostarczamy starannie zapakowany
kurierem DPD

Przesyłki paletowe dostarczamy Państwu
za pośrednictwem:

Zapraszamy do odwiedzenia

Energia odnawialna to
nie jedyna rzecz, jaką się zajmujemy.

Zapraszamy do odwiedzenia strony traktorków japońskich!

Nissan Leaf 2015 (100% elektryczny / przebieg 34.500km)

Dostępność: brak towaru
Cena: 59 000,00 zł 59000.00
Cena netto: 47 967,48 zł
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Kod produktu: NissanLeaf2015

Opis

Na sprzedaż Nissana LEAF, MAJ 2015, auto całkowicie elektryczne, zero emisji spalin!

- najbardziej popularny samochód elektryczny na świecie, wyprodukowano ich około 300,000

- sprzedawane auto zostało wyprodukowane w maju 2015

- bardzo mały przebieg: ok 34.500km

- bardzo dobre wyposażenie auta: podgrzewane siedzenia przednie, tylne i kierownica

- automatyczna klimatyzacja i ogrzewanie

- możliwość ustawienia godziny w każdym dniu tygodnia osobno, na którą auto się nagrzeje (w zimie) albo schłodzi (w lecie) 

- kamera cofania

- opcja szybkiego ładowania (3kW, 6kW i super charger 50kW)

- akumulator 24kWh w autku ma sprawność 100% - świecą wszystkie kreski na mierniku jakości baterii

- tempomat

- sygnalizator dźwiękowy przy wolnej jeździe (do ostrzegania pieszych, bo auto porusza się prawie niesłyszalnie)

- zestaw głośnomówiący

- oryginalny standardowy zasilacz Nissan

- zupełny brak wibracji z silnika i bardzo niski poziom dźwięku z układu napędowego

- możliwość wjazdu do centrum miasta z zakazami ze względu na spaliny

- nie musisz wyłączać auta w korku, w tunelu, w garażu podziemnym, itd.

 

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:

- Nissan daje na akumulator trakcyjny gwarancję 5 lat i 100,000km, w praktyce w naszym klimacie można zrobić na akumulatorze przynajmniej 200,000km

- trwałość akumulatora zależy przede wszystkim od wieku i klimatu w jakim jest eksploatowany (Polska ma dobre warunki klimatyczne dla trwałości akumulatora), najmniej korzystny jest klimat gorący

- koszt nowego akumulatora wynosi dzisiaj około 20,000zł i cały czas się obniża ( w ciągu ostatnich pięciu lat koszt akumulatora litowo-jonowego został obniżony o 30-40%)

- niewiarygodnie niskie koszty eksploatacji 

- w przypadku korzystania ze standardowej taryfy elektrycznej koszt przejechania 100km wynosi od 12-14 zł w zimie do 6-8zł wiosna/jesień, lato z klimą 9-10zł

- w przypadku korzystania z taryfy nocnej koszt 100km wynosi odpowiednio od 7-8zł w zimie do 4-5zł wiosna/jesień, lato z klimą około 6zł

- jeżeli mieszkasz np. we Wrocławiu to masz już dzisiaj do dyspozycji kilkanaście punktów darmowego ładowania, wówczas koszt przejechania 100km o każdej porze roku wynosi 0zł!!!

 

W aucie nie wymienia się:

  • oleju silnikowego, filtrów (poza kabinowym)
  • rozrządu, świec, pasków, układu wydechowego, filtra cząstek stałych i mnóstwa innych rzeczy, do których przyzwyczaiły nas auta spalinowe
  • rolę skrzyni biegów pełni bezawaryjny silnik elektryczny

- dużo rzadziej lub wcale wymienia się klocki hamulcowe, silnik elektryczny ma również funkcję hamowania indukcyjnego z odzyskiem energii (przy rozsądnej jeździe można praktycznie w ogóle nie korzystać z hamulców)

 

Przyspieszenie / silnik:

- autko wyróżnia niemożliwa do osiągnięcia w żadnym aucie spalinowym idealnie liniowa reakcja na pedał przyspieszenia - auto zawsze zrobi dokładnie to co zrobi Twoja prawa noga - jest to niesamowite wrażenie - można się poczuć wręcz "zespolonym" z samochodem

- od 0 do 60km/h (czyli np. w mieście) auto przyspiesza jak auta o mocy 200KM i więcej

- dzieje się tak za sprawą właściwości silnika elektrycznego (moment obrotowy 250nm dostępny od w całym zakresie obrotów), a

- w praktyce przez około niecałą sekundę po gwałtownym naciśnięciu pedału przyspieszenia moment ten jest dużo większy (kolejna ciekawa cecha silnika elektrycznego)

 

W sprzedawanym aucie są możliwe 4 sposoby ładowania:

  • ze standardowego gniazda 230V - wówczas czas ładowania akumulatora "do pełna" przy całkowicie sprawnym akumulatorze 10-12 godzin, w praktyce pomimo, że jest używana ładowarka 3kW ładowanie przebiega mocą około 2kW
  • ładowanie z ładowarek zewnętrznych (TYP 2), najczęściej można spotkać ładowarki takie ustawione na moc praktyczną 4kW i wówczas czas ładowania wynosi około 5 godzin (ładowanie odbywa się poprzez opcjonalny przewód z TYP2 na TYP1 jaki jest w Nissanie Leaf)
  • ładowanie z gniazda 3 fazowego, można wówczas ustawić moc ładowania na poziomie około 7kW i czas ładowania wyniesie około 2,5 godziny (ładowanie odbywa się za pomocą opcjonalnego przewodu umożliwiającego ładowanie z gniazda 3 fazowego)
  • ładowanie super ładowarką - wówczas ładujemy auto prądem stałym o mocy około 50kW w czasie około pół godziny

- ważna uwaga - nie wszystkie Nissany Leaf są wyposażone w opcje szybkiego ładowania co wówczas znacznie zmniejsza ich funkcojnalność

 

Zasięg auta:

  • zasięg podawany przez Nissana: 200km jest zasięgiem praktycznie czysto teoretycznym, dużo bardziej wiarygodnym jest zasięg podawany przez amerykańską organizacje EPA, która Nissana obliczyła na 135km ( np. elektryczny VW Golf z 2015 roku wg EPA zrobi 133km).
  • w praktyce przy bardzo oszczędnej jeździe udało mi się zrobić autem niewiele ponad 160km, chociaż słyszałem, że są osoby które zrobiły ponad 200km, tylko po co?
  • standardowa eksploatacja bez klimatyzacji i ogrzewania umożliwi przejechanie 130-150km, jeżeli korzystamy z klimatyzacji zasięg spadnie o około 10-20km, jeżeli korzystamy z ogrzewania w bardzo zimne dni (np. - 10 stopni) i lubimy ciepło (a auto potrafi się bardzo szybko nagrzać) to przejedziemy niecałe 100km
  • warto pamiętać, że nowy akumulator Nissana o pojemności 30kWh mieści się w tej samej obudowie (montowanej do płyty podłogowej auta) i daje zasięg wg EPA 172km,
  • jest bardzo prawdopodobne, że kiedy obecne akumulatory się zużyją na rynku będą akumulatory nawet 2-3 razy bardziej pojemne ale w tej samej obudowie, które zapewnią 2-3 razy większy zasięg, więc nie ma na co czekać spróbuj auta elektrycznego już dzisiaj!!!

- jeżeli nie robimy dziennie więcej niż 100km to zakup takiego samochodu nie ma żadnej spalinowej alternatywy

- jest to idealne auto do miasta - im większy korek tym auto zużywa mniej energii!!!

- przy zakupie samochodu elektrycznego trzeba zmienić stereotyp myślenia odnośnie kosztów eksploatacji auta, który mamy zakodowany z doświadczeń aut spalinowych. Przeciętnie podczas 5-cioletnie eksploatacji auta i zrobieniu około 100,000km wydamy na paliwo i pozostałe koszty jeszcze raz tyle ile za nowy samochód. W przypadku samochodu elektrycznego nie wydamy nawet 20% tych kosztów, a korzystając np. z darmowych ładowarek, albo z energii słonecznej możemy prawie nic więcej nie wydawać.

 

Pierwsze modele (2011-2012) a obecne (2013-2016):

  • pomimo niewielkiej różnicy zewnętrznej w aucie od 2013 roku wprowadzono ponad 100 zmian.
  • najważniejsza to zmiana na wydajniejszy silnik i zmniejszenie zużycia energii a przez to wydłużenie zasięgu,
  • modele z roku 2011-2012 miały zasięg wg EPA 117km zamiast 135 od 2013 roku, pomimo że dysponowały akumulatorem o tej samej pojemności,
  • dlatego jeżeli jest taka możliwość to lepiej kupić auto wyprodukowane od 2013 roku
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl