do kasy suma: 0,00 zł
Masz pytanie? Skontaktuj się z nami!
Małuszyn 9a, 55-100 Trzebnica
Tel. 665 352 026, 505 136 364
E-mail: biuro@sanko.com.pl
Jak do nas trafić?

Godziny otwarcia:
8:00 - 16:00

Poniedziałek - Piątek

Sobota nieczynne

W innych godzinach po
wcześniejszym umówieniu.

 

Małuszyn 9a, 55-100 Trzebnica

(teren Japońskie Traktorki - Selltech)

(mapa dojazdu)

Biuro obsługi klienta:

Tel. 518-167-707 (Zbigniew)

665-352-026 (Krzysztof)

505-136-364 (Wojciech)

E-mail: biuro@sanko.com.pl

Dane do wpłaty

SELLTECH S.C.
Dominik Piziewicz, Piotr Wójcik
Drobnera 34
50-257 Wrocław
NIP: 898-212-97-09

numer konta:
92 1090 2402 0000 0001 2266 4848

możliwość płatności poprzez:

BLUE MEDIA

 Przelewy24.pl


Raty 0% lub odroczona płatność:

Dostawa towaru

Towar dostarczamy starannie zapakowany
kurierem DPD

Przesyłki paletowe dostarczamy Państwu
za pośrednictwem:

Zapraszamy do odwiedzenia

Energia odnawialna to
nie jedyna rzecz, jaką się zajmujemy.

Zapraszamy do odwiedzenia strony traktorków japońskich!

Zwroty i reklamacje

Zakupiony towar należy najpierw zgłosić mailowo lub telefonicznie:

pełny kontakt pod tym linkiem - https://sanko.com.pl/pl/i/Kontakt/9

 

PLIKI DO POBRANIA:

Formularz odstąpienia od umowy (PDF)

Formularz odstąpienia od umowy do edycji (WORD)

 

Jeżeli zajdzie taka potrzeba to adresem biura/magazynu oraz do korespondecji jest:

Sanko Poland, Małuszyn 9a, 55-100 Trzebnica

  

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Sanko Poland, 
Małuszyn 9a, 55-100 Trzebnica

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, aby ustalić szczegóły problemu. 

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Sanko Poland, Małuszyn 9a, 55-100 Trzebnica

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl